W przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu do konta bankowego w usłudze bankowości elektronicznej eBankNet, można samodzielnie zablokować dostęp do tej usługi.
KROK 1
Na stronie logowania do systemu eBankNet należy wybrać opcję „Zablokuj dostęp”.

KROK 2
W kolejnym kroku należy wpisać swój login do bankowości elektronicznej.

Krok 3
Należy uzupełnić wskazane cyfry swojego numeru PESEL i potwierdić chęć zablokowania dostępu do systemu.

Krok 4
Koniec.

Po podaniu prawidłowych danych zablokowane zostaną :
- dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej,
- możliwość wykonywania transakcji,
- dostęp poprzez Bankowość Mobilną.
Pomyślne zablokowanie dostępu Bank potwierdzi powiadomieniem SMS na numer telefonu wskazany do kontaktu.
Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.