Informujemy, że od stycznia 2021 roku obowiązują nowe regulacje prawne dla posiadaczy książeczek mieszkaniowych, założonych do 23 października 1990 roku. Poszerzają one dotychczasowy katalog zdarzeń uprawniających do otrzymania premii gwarancyjnej oraz wprowadzają obowiązek rejestracji książeczki mieszkaniowej w Banku, który ją obsługuje.
Zgodnie z nowymi uregulowaniami książeczkę mieszkaniową trzeba będzie zarejestrować w Banku, który ją obsługuje, do dnia 31 grudnia 2022 r. Właściciel książeczki zarejestrowanej po tej dacie, nie utraci uprawnienia do premii gwarancyjnej, ale będzie mógł się ubiegać o jej wypłatę dopiero od 1 stycznia kolejnego roku po dacie rejestracji książeczki (np. książeczkę mieszkaniową zarejestrowaną w 2023 r. będzie można zlikwidować od 1 stycznia 2024 r.).
W przypadku likwidacji książeczki do dnia 31 grudnia 2022 r. zasady likwidacji nie ulegają zmianie.
W związku z w/w zmianami zapraszamy wszystkich Posiadaczy książeczek mieszkaniowych do uzyskania szczegółowych informacji w Placówce w Raczkach lub do kontaktu telefonicznego pod numerem 87 56 85 011.