REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUGI BLIK
dostępnej w aplikacji mobilnej
BS Rutka – Tartak MobileNet
Jeżeli kwota Szybkiej Płatności przekracza limit określony na stronie internetowej Banku lub Szybka Płatność jest wykonywana w innym kanale niż Terminal POS, wymagane jest potwierdzenie tej Transakcji BLIK kodem PIN w Aplikacji Mobilnej.
REKLAMACJE
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji przez Klientów uregulowane zostały w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych osobom fizycznym w Banku Spółdzielczym
w Rutce-Tartak, Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Rutce-Tartak oraz w Informacjach o zasadach składania
i rozpatrywania reklamacji w Banku Spółdzielczym w Rutce-Tartak, które dostępne są na stronie internetowej Banku.
INNE POSTANOWIENIA
Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025 r.